Social studies

posted by Thank you

What did Alexis de Tocqueville observe on his visit to United States that reflected changes that Were happening in the country during Jackson’s administration

A. A strict divide between rich and poor
B. A growing spirit democracy and equality between classes***
C. A government that limited voting rights Strictly to the wealthy
D. A growth and racial equality and increased rights for African-Americans

  1. Ms. Sue

    Yes, B.

  2. Anything helps

    Thank you

  3. Ms. Sue

    You're welcome.

  4. XOXOKitty

    If your taking this quiz and your in connexus here's the answers
    B
    A
    B
    B
    D
    D
    D
    C
    D
    D
    A
    B
    C
    A
    A
    A&C
    A
    D
    D
    B
    B
    So sorry i cant help you on 23 because its an open ended question.

  5. Thx

    Omg thank you

  6. Thx

    There’s a question missing

  7. Anonymous

    Plz can someone number them

  8. Ms. Sue

    - XOXOKitty -- you've done it again! Played a trick on your fellow students. Please do not use Jiskha for your "fun and games."

  9. ho3s

    there's an answer that's missing, i'm sure the other ones are right but with that one missing it'll though off ur other answers

  10. THANK ME L8ter

    B
    A
    B
    B
    D
    D
    D
    C
    D
    D
    A
    B
    B
    C
    A
    A
    A&C
    A
    D
    D
    B
    B

    For all My Connexus Students we gone get through 8th grade together ( add me on Instagram) @ svpreme.waveee

  11. THANK ME L8ter

    But fr addddddd meeee

  12. me

    Are they correct?

  13. Legit

    I haven't gone through every question, but I know for a fact that number 20 is C and number 21 is B.

  14. mE

    are these correct?

  15. THE RIGHT ANSWERS!!!!

    Legit #21 is d... i got it wrong. I just took the test and these are actually the answers all of them (excluding #23) because i actually help people who need it


    1.b
    2.a
    3.b
    4.b
    5.d
    6.d
    7.d
    8.c
    9.d
    10.d
    11.a
    12.b
    13.b
    14.c
    15.a
    16.a
    17.a,c
    18.a
    19.d
    20.d
    21.b
    22.b

  16. 100% right

    Thank you the right answers I got 100% :D

  17. Ellie

    Does anyone know the answer to the last one?

  18. Allyson

    thank you got 100% :-)

  19. Caring Person

    Ellie, you will have to do that one on your own. BUt a tip, is to talk about flat boats, steam boats, and wagons and how they helped improve transportation.

  20. idk

    the guy named "THE RIGHT ANSWERS!!!!" is corret exept 21 is suppose to be D

  21. gggg

    page #'s ???????? PLEASE

  22. Kayli Cole

    Thanks

  23. chicken

    Actually, number 21 can either be b or d. they both come up correct.

  24. UMM kk

    Thanks babe @THE RIGHT ANSWERS!!!!

  25. UMM kk

    Thanks babe @THE RIGHT ANSWERS!!!! I GOT A FRIKIN 100% thank you for helping you should be a jiskha tutor or something

  26. THANK ME L8ter

    bruh yall aint thank meeeeee

  27. ya boii

    is the right answers correct for connexus

  28. isaiah

    listen to thank me later he has it 100% also quick tip make sure not to make it 100% cus thats kinda suspicious

  29. fuuuuuuuck

    i don’t think some of those answers make sense, so i’ll let you know if they work lol i’m still putting in the answers i think make sense

  30. Sanic fest speds :D

    :| SUNKY DID A THING

  31. Work checker

    100% thanks!

  32. Lol

    Yayyyyy!

  33. LittleNoot

    THE RIGHT ANSWERS!!!! is correct!

  34. kegtevd

    hell ya add me on insta kreckley12

  35. Panda

    It’s a test so I didn’t technically cheat I answers all the questions and just checked the right answers and fixed my test at the end.

  36. wop

    @ THE RIGHT ANSWERS!!!! , Thank you boo

Respond to this Question

First Name

Your Answer

Similar Questions

  1. Social Studies

    The president of the United States is elected by the electoral college. What type of system is this?
  2. English

    (I just need 2 writer ideas) In the middle of the 19th century, political philosopher Alexis de Tocqueville claimed, "The inhabitants of the United States have...properly speaking, no literature." In other words, de Tocqueville believed …
  3. social studies

    to which country would you most likely move to observe strict Islamic law under fundaMentalist Regime?
  4. History

    The question is based on "Democracy in America" by Alexis de Tocqueville: "Although private interest directs the greater part of human actions in the United States as well as elsewhere, it does not regulate them all. I must say that …
  5. Social Studies

    1. What were Andrew Jackson's hopes and dreams for the future?
  6. Social Studies

    What did Frederick Douglass, and Andrew Jackson say about their hopes for the future of the United States?
  7. Social Studies

    What was the unanswered question of the Nullification Crisis A). does the federal government have absolute power to place traffic as goods?
  8. social studies

    which of the following arguments could have been used to support the us acquisition of Puerto Rico Guam and the Philippines?
  9. Social studies help quick

    Why do United States citizens have civic responsibilities?
  10. Social Studies

    What did Alexis de Tocqueville observe on his visit to the United States that reflected changes that were happening in the country during Jackson's administration?

More Similar Questions