sammie doodles :-)

Popular questions and responses by sammie doodles :-)
  1. English

    what are some emotive words used in MLK's speech? and what are some emotive words used in Old Major's speech? (Animal Farm) thank you!

    asked on December 2, 2012
  2. Ms.Sue (ONLY)

    can you plz help me in science? PLZ HELP ME! YOU HELP ALL THE TIME! *begs* plz help! i am my knees!!!!! (really i am!) its called "science 8th grade"

    asked on March 7, 2012
  3. history

    who is considered the primary author of the declaration of independence

    asked on February 22, 2012
  4. chemistry

    1) According to Bronsted-Lowry theory acids are _________ bases are _________

    asked on May 14, 2014
  5. English

    24) how do the deaths of Romeo, Juliet, Mercutio, Tybalt, and Paris affect the way the Capulets and Montagues feel about their feud?

    asked on March 20, 2013
  6. science

    where can carbon and nitrogen be found? i need 5 different areas of both (1 plant and 1 animal)

    asked on September 30, 2012
  7. algebra

    if the question asks: (length) nine added to a number x and the width is three times a number x. would it be wrote like this: (length) 9+x (width) 3*x??????

    asked on September 11, 2012
  8. science

    plz help me lol i just need the answer to this one and another one and that's it! Those are my last questions from a 3 page packet! this is the question: what is the effect of varying road surfaces on acceleration?

    asked on August 30, 2012
  9. science

    what is the effect of varying road surfaces on acceleration?

    asked on August 30, 2012
  10. english

    ok in my class we are reading the book called "The Outsiders" by S.E. Hinton. On my worksheet it asked " what does red ears mean in chapter 3?" PLZ HELP ME!

    asked on May 1, 2012
  11. science 8th grade

    ok, i don't have answer to these questions! #8: The interaction of air, water, and _________ causes weather. #9: Violent storms generally form where? #10:clouds form as warm air rises, expands, cools, and becomes saturated, and then _______________

    asked on March 7, 2012
  12. social studies

    who is Elizabeth Cady Stanton??? who is Sojourner Truth???? who is Henry David Thoreau????

    asked on March 7, 2012
  13. science 8th grade

    ok, i don't have answer to these questions! #8: The interaction of air, water, and _________ causes weather. #9: Violent storms generally form where? #10:clouds form as warm air rises, expands, cools, and becomes saturated, and then _______________

    asked on March 7, 2012
  14. social studies

    ok, in 1837 who was Horace Mann?????

    asked on March 7, 2012
  15. us history ( 8TH)

    at around 1832, was John C. Calhoun, Andrew Jason`s VP????

    asked on February 22, 2012
  16. US HISTORY

    describe the Indian Removal Act of 1830

    asked on February 22, 2012
  17. DANCE :D

    ok, i am in a dance team called Gingham Girls, and my director told me i need to stretch more on my left for my left splits. but i can't seem to get them and its hard for me to stretch on my left! and ideas? i already have my right splits! THANKS EVERYONE

    asked on February 10, 2012
  18. us history

    hey, i am trying to do my history review sheet and i can't seem to find #2 the question is: "What was the result of interchangeable parts and mass production?" can someone plz help me!!!!!!!!! THANK YOU SO MUCH!

    asked on February 10, 2012
  19. SCIENCE (NEED NOW!!!!)

    NEED NOW!!!!!!!!!!!!!! how many groups are there in the periodic table? and how many periods are there in the periodic table?

    asked on September 27, 2011
  20. science 8th grade

    how many periods are there in the main body of the periodic table?

    asked on September 27, 2011
  21. US history! (NEED IT TODAY)

    on my US history worksheet it asked for hardships for when England came to the Americas, and i can't seem to find it!

    asked on September 6, 2011
  1. chemistry

    no it isn't in my notes. And bases are proton acceptors

    posted on May 14, 2014
  2. chemistry

    this is my last problem! please someone help!

    posted on May 14, 2014
  3. English

    thanks for all your help! your the best!

    posted on December 2, 2012
  4. English

    awesome! i got one more question! is cruelty and misery ones? thank you :)

    posted on December 2, 2012
  5. English

    cool would happiness and despair?

    posted on December 2, 2012
  6. English

    wait would these be emotive words from MLK's speech: Fierce, Brutality, Suffering.

    posted on December 2, 2012
  7. science

    ok thanks :)

    posted on September 4, 2012
  8. science

    plz help me lol i just need the answer to this one and another one and that's it! Those are my last questions from a 3 page packet!

    posted on August 30, 2012
  9. english

    what does red ears mean in chapter 3?

    posted on May 1, 2012
  10. Ms.Sue (ONLY)

    oh, do you know if anyone else does?? cause those are my last questions for my review

    posted on March 7, 2012
  11. social studies

    thank you so much!

    posted on March 7, 2012
  12. social studies

    OK I FOUND SOJOURNER!!!!!!!!!!!!!! :D SO HAPPY!

    posted on March 7, 2012
  13. science 8th grade

    #13: Weather in our atmosphere moves in what direction? THIS ONE IDK IF RIGHT! #12: The rays of the sun strike Earth most directly __________. (my answer): over the equator.

    posted on March 7, 2012
  14. social studies

    thank you so much!

    posted on March 7, 2012
  15. history

    thanks

    posted on February 22, 2012
  16. us history ( 8TH)

    thanks that helped!!!!

    posted on February 22, 2012
  17. us history ( 8TH)

    ugh i can't find anything about the spoils system

    posted on February 22, 2012
  18. us history ( 8TH)

    lol i just noticed that lol and thank you

    posted on February 22, 2012
  19. US HISTORY

    oh ok..... for some reason i have trouble with some history and a ton of math and i have a 93 in history and a 76 in math (pretty good)

    posted on February 22, 2012
  20. US HISTORY

    do you think you can give me a short version then reading a big article?????

    posted on February 22, 2012
  21. us history

    lol ok, thanks i thought people thought it was a stupid question lol

    posted on February 10, 2012
  22. us history

    ok thanks, and can you look at my post about dance plz cause no one is helping :(

    posted on February 10, 2012
  23. DANCE :D

    CAN ANYONE PLZ HELP ME?!?!?!?!?!?!?!?!?!

    posted on February 10, 2012
  24. DANCE :D

    ***ANY ideas????***

    posted on February 10, 2012
  25. us history

    the only things i have in the evenings is Gingham Girls and AP science club......

    posted on February 10, 2012
  26. us history

    thank you :D ugh homework is hard when you have a lot to do! i barely can get it down at night... any help on fitting it in?

    posted on February 10, 2012
  27. us history

    thank you so much you guys! i swear i think i am asking to much questions! :-)

    posted on February 10, 2012
  28. us history

    hahaha i just love your last sentence! lol! and was is Samuel F.B. Morse who invented the telegraph?

    posted on February 10, 2012
  29. us history

    hey Damon, is that all of the reason or is that just one reason?

    posted on February 10, 2012
  30. us history

    thank you :D

    posted on February 10, 2012
  31. us history

    now i have another one lol........ i already have half of the question answered but can't seem to fine the other half its for the Industrial Revolution and the reasons for it?

    posted on February 10, 2012
  32. us history

    THANK YOU SO MUCH MS.SUE!!!!!!!!!!!!! your always a great help!!!!!!!!

    posted on February 10, 2012
  33. STAAR (TAKS)

    hey! um at my school they are doing calculators idk about other schools :)

    posted on February 10, 2012
  34. science 8th grade

    I need it big time!!!!!!!

    posted on September 27, 2011