Posts by Hi

Total # Posts: 816

MATH
i have prblm in mths

MATH_URGENT
i need it too

hiiiiiiiiiii
Yall know we each have different tests.

College Physics
F*sin(35) * 4.5=90*9.8*4.5/2 Then solve for F.

science
Thx ms. Sue it helped a lot

science(check answers)
oh no im not im well nvm umm ttyl i have to go do school!! yea

science(check answers)
dam you respond fast..i know you becuase you go to connections and your user name on alot of suff is the girl that has no friends...

science(check answers)
@the girl that has no friends@ hey i know you your othilia your SUPER HOT

Math 1
This page is poop it sucks balls

computers
yes they are right, thanks

Cyber safety
Thanks everyone!!!

SCIENCE
omg, lol idk

science
Yes the answer are correct B D C B

science
i think is....(D)

science
which of the following body systems does NOT rely on the autonomic nervous system to stimulate involuntary events? A. Skeletal System B. Digestive System C. Circulatory System D. Respiratory System

math
27

Language arts
thanks...

math
a box can holds 4 rows of 5 cubes in its first layer which expression should i use to get my answer

math 2
457 the

S.S
Thank You soo much!!! I got 100%

english
c c b d a f g h c a a a a d c a b

math
ok im in the 8th grade on ca it is gray is right trust me I got it right

math
Thank you Taylor your right

Science
did you get 100%

physic
a (1) b(fk)

math
no*

math
I no. I was thinking it might have been the right answer, but I wasn't 100% sure

math
Omg see, I knew I wasn't right lol

math
I think it's $765.00. Not 100% sure though

ecosystems
Hi, can someone help me? What land biome has the lowest humidity? I guess Tundra. A tundra if I'm not mistaken. There were 4 answers: tundra temperate forest grassland rainforest

math(CHECK ANSWERS)
the first seven questions for this is b bc c a ab b a trust me 100% forom connections acadomy

Science
Wolfart is Amazingly correct

math
I don't know this is why I came to this website :(

math(CHECK ASNWERS)
b is right

Science
You don't have any friends

Math
OOPS!! XD Sorry, lol! Ms. Sue knows EVERYTHING! :D

Math
Change them all into percents.

Math
76%,0.748,11/16

math
three plus variable

Phys/Ed
My Answers: 1-coordination,2-agility,3-her agility will likely improve. 4-power of the recovery stroke.5- yoga poses and skills. 6-stick handle the ball to a cone and shoot from that designated spot.7-extending their arms and maximizing the bat speed upon contact.8-sitting ...

Algebra Check
all of Damon's answers are correct

Science
too much make ripen too fast

SCIENCE
^^^me i had 30 overdue and im almost done rn

pre algebra
15

SCIENCE HELP PLEASE
no because i said so

Science
number 24-25

science
thanks

physics
A car accelerates from 0m/s to 51m/s with a displacement of 75 m. What is the car's acceleration

physics
A car accelerates from 0m/s to 51m/s with a displacement of 75 m. What is the car's acceleration

socialstudies(check answers please)
i need all the answers for this test

Science- Ms. Sue
a

Geometry
1. If ΔRST symbol ΔNPQ, then RT line is congruent to _____. (1 point) line NP line NQ line PQ line QP 2. Given RST NPQ, RT = 7x – 5, NQ = 5x + 11, find the length of RT and of NQ. (1 point) 8 51 40 56 3. Which of the following statements is true about the ...

Math
Inno is the student name

EDUCATIONAL TECHNOLOGY help me asap
The answers A

science
Are these the correct answers?

science
What is it

Math
I don't know

Science
thx hannah!!

Science
Can anyone give me the rest of the answers?

Science
its also from conections

math
How is testing a conjecture like finding a statement true or false? How is it different?

science
Lun and ^`^`^`^` are correct. I am so grateful!!! Thank You so much!!!!! :):):):):)

Math
What's up!!!!!!

hi
hi

PLEASE HELP!!! math
bump

Statistics
idk

Math. Explanation Needed
Gdiehxysiwkcjiekqklqkwhdhcjchdh Hdkwkaj s Hsh xfinity hwidal2l eff c

General chemistry
805

6th grade math
yes

Physics
8.01 course ah?

math
32 posts because Noah put 2 posts for each yard and he would put 1 post for each corner.8 yards would have 16 posts and 6 yards would have 12p=28 and 4 more so 32 is the answer.

English
No there not all the same, the verbs are a bit different. The similar sentence to 1) is 2)because observing is watching's synonym.

chemistry
what is the name of reaction for 3C2H2--> C6H6?

Physics
iddk

Social Studies!
Idk lol

MATH
104

Accounting
1685

Physics
IDk

work
The equation x^2+(y-5)^2=64 models the boundary on a local map for which Darren can hear his friend Tom on his two-way radio when Darren is at home. How far (in miles) can Tom walk from Darren's home and still be heard?

Math
Winnie can use up to 10 coupons when buying a box of DVDs. Each coupon is worth $3. She bought a box of DVDs for $56 less the value of her coupons. a)choose a variable to represent the number of coupons. b)Write an Algebraic expression that describes the amount Winnie paid for...

7 STATS MATHGURU PLEASE HELP
A doctor wants to estimate the mean HDL cholesterol of all​ 20- to​ 29-year-old females. How many subjects are needed to estimate the mean HDL cholesterol within 44 points with 99 %99% confidence assuming s equals 11.2s=11.2 based on earlier​ studies? Suppose...

math
Bibi wants to send invitations to some of her friends to come to her birthday party. She has contact information for 37 friends stored on her phone, but she only wants to invite 21 of those people to her party. She tries to send out a message to the 21 people, but her phone ...

algebra 1
is the last term a prefect square 24y if so factor it

algebra 1
3) why is it sometmes 4) idk

algebra 1
can you help me this

algebra 1
ok

algebra 1
3) for any factorable trinomial x^2+bx+c, will the absolute value of b sometimes,always, or never be less than the absolute value of c? explain idk 4) give an example of a trinomial that can be factored using the factoring techniques presented. then factor the trinomial. idk 5...

spanish
los

algebra 1 help
ok thank you

algebra 1 help
wait so the answer for 1)=-18 and 18

algebra 1 help
so that's the answer

algebra 1 help
thats it that was easy and 2*-4 1*-8 -1*8 -2*4

algebra 1 help
1,19

algebra 1 help
for 1) i did this k^2 - 4(1)(-19) = n^2 where n is any integer. k^2 + 76 = n^2 k = 18 and k = -18. 2) (-8)^2 - 4(1)(k) = n^2 where n is any integer. 64 - 4k = n^2 so k = 12 and k = 15.

algebra 1 help
find all values of k so that each polynomial can be factored using integers 1) x^2+kx-19 2) x^2-8x+k, k>0

chemistry
An automobile tire contains air at a pressure of 200. kPa and 25°C. The tire and its air heat up during traveling. If the pressure increases to 250. kPa but the volume remains the same, what is the temperature of the air inside the tire?

SS Please check answers
ok thanks

SS Please check answers
does anyone here go to Connexus if so are these correct. thanks

Soc. Studies
had the same thing its b

7th Grade Social Studies
everything is correct but number 6 is c

  1. Pages:
  2. <<Prev
  3. 1
  4. 2
  5. 3
  6. 4
  7. 5
  8. 6
  9. 7
  10. 8
  11. 9
  12. Next>>